• SOSU Østjylland-case4.jpg
  • SOSU Østjylland-case.jpg
  • SOSU Østjylland-case2.jpg
  • SOSU Østjylland-case7.jpg
  • SOSU Østjylland-case5.jpg
  • SOSU Østjylland-case6.jpg
  • SOSU Østjylland-case3.jpg

Kunde: Social- og sundhedsskolen Østjylland
Konkurrence: Ny identitet - herunder logodesign, payoff og kommunikationsmaterialer mv. i forbindelse med sammenlægningen af de tre afdelinger: Aarhus, Silkeborg og Skanderborg.


Kort om tankerne bag identiteten:
Den nye identitet skal afspejle en skole med høje ambitioner og en uddannelse med mange forskellige muligheder - både mht. sammensætningen af uddannelsen men også mulighederne for videreuddannelse. Den primære målgruppe er de unge, men samtidig skal identiteten og skolens kommunikation også tiltale de elever, der har andre uddannelser bag sig, og som videreuddanner sig på social- og sundhedsskolen.

Efterlad en kommentar.