• Premieur-case.jpg
  • Premieur-case2.jpg
  • Premieur-case6.jpg
  • Premieur-case3.jpg
  • Premieur-case4.jpg
  • Premieur-case5.jpg

Kunde: Netto - private label
Opgave: Design refresh af Premieur - Nettos eksklusive og tværgående brand herunder også designmanual og brand book.


Ønskerne til det nye emballagedesign i premium serien "Premieur" til NETTOs butikker i DK/UK/DE/SE/PL:


- Ønske om større differentiering - både med og uden foto
- At højne det samlede kvalitetsudtryk.
- Sikre emballagedesignet til flere forskellige formater så ad-hoc løsninger undgås
- Større fokus på produktet
- Udvidelse af muligheden for brug af claims herunder elementer, der kan øge differentieringen, hvor det er nødvendigt


Vi har skabt et emballagedesign, der øger differentieringen og skaber muligheder, der højner kvalitetsopfattelsen af Premieur-serien.


Emballagen har fået større fokus på produktets oprindelse for at skabe en stærk story telling og forstærke kvalitetsopfattelsen af produktet. Og der er skabt større fokus på produktets egenskaber og øget food appeal på emballagen.

Efterlad en kommentar.