• økolivet500x1000px1.jpg
  • økolivet_case.gif
  • økolivet_produkter2.jpg
  • økolivet_produkter1.jpg

Kunde: ALDI
Opgave: Skabe en øko-serie, der går på tværs af alle kategorier i ALDI. Herunder navngivning, logo- og emballagedesign og efterfølgende rentegning.


Emballagedesign til tværgående, økologisk serie i ALDI


Serien fik navnet “Økolivet” - et navn, der både signalerer økologi og samtidig en måde at leve og prioritere på. Emballagedesignet er synligt og stærkt og har hurtigt fået et iøjnefaldende liv ude på hylderne i ALDIs butikker landet over. I takt med forbrugernes stigende efterspørgsel på økologiske produkter er Økolivet vokset og er ikke til at komme udenom, når du lægger vejen forbi ALDI. Den kommunikerer meget tydeligt at produktet er økologisk og gør det let for forbrugeren i supermarkedet.


- serien blev særligt udvalgt til demo-supermarkedet på PLMA-messen (Private Label) i Amsterdam 2014.

Efterlad en kommentar.